ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
ساخت «بایونتا 3» چیزی است که آقای هیدکی کامیا از استدیو Platinum Games پیش بینی می کند در آینده اتفاق نمی افتد، با وجود اینکه “اکثر هواداران دنباله های زیادی را می خواهند.”
در مصاحبه ای با 4Gamer آقای کامیا بیان کرده است که ساخت دنباله ها جالب است زیرا می توان ایده های لغو شده از نسخه ی ابتدایی را در دنباله ها استفاده کرد اما او همچنین به دنبال خلق ip های جدید است.
کامیا می گوید:
من واقعا با ساخت دنباله ها مشکلی ندارم، من می خواهم بازی هایی بسازم که جالب باشند و این مهم ترین چیز برای من است. بنابراین بعد از خلق ip های جدید، دوست دارم دنباله ها را هم بسازم.
در اولین نسخه از هر عنوان ایده های خوب زیادی وجود دارند که شما می توانید با آنها کار هایی که دوست دارید را انجام دهید، متاسفانه شما نمی توانید از همه ی این ایده های در بازی استفاده کنید. در دنباله ها شما می توانید ایده های لغو شده از نسخه ابتدایی را استفاده کنید. من این احساس رو دارم که تمام این ایده ها وقتی که بازی به نسخه سوم می رسد استفاده شده و بنظرم سازندگان نسخه سوم فرنچایز را تنها بخاطر هوادران می سازند.
این دلیلی است که من واقعا فکر می کنم ساخت «بایونتا 3» در آینده اتفاق نخواهد افتاد. من بسیار خوشحال هستم که می توانم بازی های جدید خلق کنم.
همچنین از کامیا در مورد ساخت دنباله بازی محبوب «Okami» که سال هاست هواداران از او درخواست دارند پرسیده شد:
اگر من قادر به انجام این کار باشم، سرانجام این کار را خواهم کرد، اما هوادران دنباله های زیادی می خواهند که من حتی نمی دانم از کجا شروع کنم.
«بایونتا 2» هم اکنون به طور انحصاری برای کنسول Wii U با تاریخ انتشار نامعلوم در حال ساخت است.