ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
این فرنچاینز نمی تواند که همش بین استدیو های Black Box (Need for Speed: The Run) و Criterion (Need for Speed: Most Wanted) جا به جا شود و این همان دلیلی است که ما فکر می کنیم که این برند متعلق به استدیوی Ghost می باشد. ما قصد داریم که ساخت این سری را رو به جلو ادامه دهیم و آن را با موتور Frostbite 3 خواهیم ساخت و هر بار هم که قسمت جدیدی از این سری را منتشر کنیم، مردم دقیقا همان چیزهایی را خواهند دید که با آن آشنا می باشند. من فکر می کنم که مبنای اصلی ساخت یک برند باید طوری باشد که مردم بدانند که باید منتظر چه چیزی باشند.
هنگامی که شما از تجربه ی بازی Shift به تجربه ی قسمت های The Run و Hot Pursuit منتقل می شوید، باعث می شود که این سری اعتبار خود را از دست بدهد و من فکر می کنم که ما با ساخت این برند، اعتباری که دارد را دوباره برقرار خواهیم کرد. همان طور که می دانید، این فرنچاین هنوز هم یک برند تجاری قوی می باشد و در این بین ما فقط باید مطمین بشویم که مردم انتظار دیدن چه چیزهایی را از بازی دارند و در این بین Rivals اولین قدم برای رسیدن به این هدف را خواهد برداشت.
Need For Speed از بین نخواهد رفت، درست است ؟ Rivals آخرین بازی یا آخرین گام ها برای این فرنچاینز نیست. بلکه آن چه که شما در Rivals خواهید دید باعث می شود که این سری رو به جلو حرکت کند.
در حال حاضر Criterion بر روی یک پروژه ی نامعلوم کار می کند و اگر طرفداران در انتظار یک Burnout جدید هستند، باید گفت که به نظر نمی رسد چنین اتفاقی رخ دهد. چرا که این استدیو از سبک ریسینگ فاضله گرفته و مشغول ساخت یک چیز کاملا در سبکی جدید می باشد.
Need For Speed Rivals در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۱۳ ( ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ) برای پلتفرم های pc ، PlayStation 3 , Xbox 360 عرضه می شود. نسخه های PlayStation 4 , Xbox One هم در ماه نوامبر خواهند آمد و همچنین این بازی چندین جایزه ی معتبر از جمله بهترین ریسینگ E3 را نیز از آن خود کرده است.