ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
مایکروسافت شانس عرضه «باران شدید» بر روی کنسول Xbox 360 را داشت اما بخاطر ترس از رسوایی و بدنام شدن به دلیل تم گروگان گیری و ادم ربایی از انتشار اَن بر روی کنسول خانگی خود جلوگیری کرد.
رئیس استودیو «کوانتیک دریم» اقای «دیوید کیج» در مراسم BAFTA در انگلیس به گزارش «پلیگان» این خبر را اعلام کرد.
اقای «کیج» گفت مایکروسافت واقعا بازی قبلی «کوانتیک دریم» یعنی «فارنهایت» را دوست داشت اما در مورد ادم ربایی و بچه دزدی در «باران شدید» خیلی می ترسیدند.
“اَن ها نمی خواستند بدنام شوند دو کمپانی چیز های مختلفی از پروژه می خواستند. “
“مایکروسافت کمپانی بسیار بزرگی است من عیب جویی نمی کنم”
او اضافه کرد:
“فقط این را بگویم ما با یکدیگر نمی توانیم کار کنیم.”
سونی به هیچ وجه چنین تردید و ترسی نداشت تمامی ایده های ارائه شده توسط کیج را قبول کردند.
باور ها بر این است که «باران شدید» تا به حال 100 میلیون یورو برای سونی سود داشته است در حالی که برای ساخت تنها 16.7 میلیون یورو هزینه داشت. در هر صورت سونی حتما بسیار خوشحال است بابت تایید بازی اما چندی پیش «کوانتیک دریم» در اظهاریه جالبی اعلام کرده بود ما بسیار ناراحتیم بابت کار هایی که با «باران شدید» انجام دادیم و در عنوان بعدی می دانیم که چکار باید بکنیم.
در هر حال استودیو Quantic Dream بر روی «ماورا: دو روح» که یک انحصاری دیگر برای «پلی استیشن 3» می باشد کار می کند تا اَن را برای عرضه در ماه اکتبر اَماده کند و همینطور بر روی یک پروژه PS4 نیز کار می کند. روابط این استودیو با سونی بسیار خوب پیش می رود ولی هنوز سونی اقدامی به خرید استودیو انجام نداده است.