گیمرگروپ|GamerGroup

گیمرگروپ|GamerGroup

گروه گیمر ها
گیمرگروپ|GamerGroup

گیمرگروپ|GamerGroup

گروه گیمر ها

دانلود برنامه Social Club نسخه 1.1.0.6

http://www.techshout.com/images/rockstar-social-club-logo.jpg

مطمئنا اکثر شما با برنامه Social Club آشنایی دارید. این برنامه لانچر اکثر بازی های راک استار مانند Max Payne 3، L.A. Noire یا GTA IV است که بدون آن این بازی ها اجرا نخواهد شد. (البته نسخه 1.0.7.0 بازی IV و نسخه 1.1.2.0 بازی EFLC به این برنامه نیازی ندارد). حال به دلیل درخواست هایی که ارسال شده بود تصمیم گرفتین تا نسخه 1.1.0.6 این برنامه را برای دانلود در سایت قرار دهیم. البته قابل ذکر است که این برنامه در اکثر DVD بازی هایی که به این لانچر نیاز دارند وجود دارد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید… 

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 19:44

پس چرا نذاشتید؟

گذاشته شد

سعید دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 18:03

پس چی شد؟

ببخشید.ممنون که یاد آوری کردید.الان گذاشته میشه.

سعید دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 04:44

این فایل حجم زیادی که نداره...
میشه تو یه سرور دیگه آپلود کنید برام تا راحت بتونم دانلود میکنم.
خواهش میکنم اینکارو بکنید.
ممنون از سایت خوبتون

بله حتما.مشکلی نیست.براتون توی یه سرور دیگه آپلود میکنم.موفق باشید

said دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 01:16

من دانلود منیجرم مهلتش تموم شده باید ثبت نام کنم.
راه دیگه ای نیس؟

به نظر من بهتره با دانلود منیجر باشه.اگر میتونید کرکش رو دانلود کنید تا محدودیت زمانی نداشته باشید.من دو بار با دانلود منیجر امتحان کردم و شد.

سعید دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 00:39

فقط چرا دانلود نمیشه؟
1 ثانیه مونده به دانلود گیر میکنه؟

امکان نداره دوست عزیز.من امتحان کردم.الان هم دوباره امتحان کردم.شما بهتره با اینترنت دانلود منیجر دانلود کنید.مشکلی پیش اومد بگید.

سعید دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 00:15

میگم چرا بازی اجرا نمیشه
به خاطر اینه!!!
دمتون گرم.

خواهش میکنم.وظیفمونه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.