گیمرگروپ|GamerGroup

گیمرگروپ|GamerGroup

گروه گیمر ها
گیمرگروپ|GamerGroup

گیمرگروپ|GamerGroup

گروه گیمر ها

آموزش تصویری ثبت نام در انجمن گیمرگرو‍پ

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه شما دوستان عزیز و گرامی گیمر گروپ

خب یکی از دوستان از من سوال کرده بودند که چه طوری میشه در انجمن ثبت نام کرد.خب من الان با توجه به درخواست دوستمون آموزش تصویری عضویت در انجمن گیمرگروپ رو آماده کردم که در ادامه مطلب میتونید مشاهده کنید. 

 خب در ابتدا روی این تصویر کلیک کنید یا به آدرس انجمن بروید.

خب در بالای صفحه رو کلمه ی عضویت کلیک کنید.

و سپس روی جمله ی مشخص شده به رنگ سبز کلیک کنید.

و پس از اون صفحه پر کردن مشخصات باز میشه.
با توجه به تصویر فیلدهای لازم که با رنگ سبز مشخص شده اند رو پر کنید.

در اینجا چند نکته ی مهم لازمه بگم...

در نوشتن نام کاربری دقت نمایید که بین حروف فاصله نباشه-نام تکراری نباشه-از علامتهای -+= و ... استفاده نشه

پسورد حداقل دارای 4 حرف یا عدد باشه

رمز عبور با تکرار اون یکی باشه

و در نوشتن ایمیل در ابتدای اون از www استفاده نشه و معتبر باشه

با توجه به این نکات مهم و پر کردن فیلدهای لازم با توجه به این نکته ها روی ثبت نام کلیک کنید.

اگه به نکات توجه کرده باشید با این تصویر مواجه خواهید شد که بر روی جمله مشخص شده کلیک کنید.

سپس به این قسمت وارد میشید که باید نام کاربری و کلمه عبور که با آن ثبت نام کرده اید را وارد کنید.

پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور روی کلمه مشخص شده یعنی ورود کلیک کنید.

خب تموم شد.
به انجمن گیمرگروپ خوش آمدید.

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما هکر سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 13:04

سلام، وبلاگ جالبی دارید. امکانش هست توی وبلاگتون نویسنده بشم؟ من سابقه وبلاگ نویسی درباره بازی و بازی سیمز رو هم داشتم و حتی با این سیستم چت هم آشنایی دارم.
اگر میشه حتی برای یک مدت آزمایشی نویسنده بشم؟

دوست عزیز درخواستتون رو در پست ثابت بگید تا مدیر وب پاسخ شما رو بده...

amir raza سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 06:49

سلام
چرا من هر چی میزنم میگه کد امنیتی اشتباهه؟

دقیقا اعدادی رو که می بینید وارد کنید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.