گیمرگروپ|GamerGroup

گیمرگروپ|GamerGroup

گروه گیمر ها
گیمرگروپ|GamerGroup

گیمرگروپ|GamerGroup

گروه گیمر ها

نسخه پیش فروش «ندای وظیفه: ارواح» به خریداران تخفیف در اَلبوم بعدی امینم را پیشنهاد می دهد

چندی پیش «اکتیویژن» اعلام کرد نسخه پیش فروش «ندای وظیفه: ارواح» شامل تخفیف در خرید اَلبوم بعدی خواننده معروف رپ امینم نیز می شود. 

 

اَلبوم بعدی «امینم»(Eminem) که The Marshall Mathers LP 2 نام دارد در همان روزی که «ارواح» عرضه می شود یعنی 5 نوامبر منتشر خواهد شد، کسانی که «ارواح» را پیش خرید کنند می توانند از تخفیف 8.99 دلاری برای خرید اَلبوم استفاده کنند.

همچنین کد باعث می شود به یک ترک اضافی نیز دست پیدا کنید.

چند روز پیش نیز از اهنگ «سوروایول»(بقاء) برای تریلر رونمایی بخش چند نفره «ارواح» استفاده شد. همچنین امینم از این که با اکتیویژن همکاری دارد بسیار خوشحال می باشد.

او در این مورد گفت:

“من بسیار خوشحال هستم که جزئی از فرنچایز می باشم.”

اَلبوم The Marshall Mathers LP 1 سریع ترین فروش اَلبوم در تاریخ امریکا را دارد، همچنین البوم های امینم پر فروش ترین البوم های دهه اخیر (2010-2000) می باشد. لازم به ذکر است تا به حال 100 میلیون نسخه از اَلبوم های امینم در سرتاسر دنیا به فروش رفته است که این اثار او را به پر فروش ترین هنرمند دنیا تبدیل کرده است. امینم در رده بندی بهترین هنرمندان دنیا در کل تاریخ در رتبه 83م قرار دارد. بیشتر مجله های موسیقی او را بهترین رپر دنیا یا بهترین رپر زنده اعلام کرده اند. او برنده 13 جایی Grammy می باشد و در لیست بهترین صدا ها که 22 رتبه ای می باشد MTV او را در رتبه 13 اعلام کرد. هر سال که اَلبوم جدید امینم منتشر می شود در Grammy جایزه بهترین اَلبوم را برنده می شود.

  Shacknews

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.