گیمرگروپ|GamerGroup

گیمرگروپ|GamerGroup

گروه گیمر ها
گیمرگروپ|GamerGroup

گیمرگروپ|GamerGroup

گروه گیمر ها

اپل از iphone 5c و iphone 5s رونمایی کرد

اقای «تیم کوک» رئیس شرکت اپل امروز در جریان کنفرانس «ایفون» اعلام کرد ios 7 اواخر این ماه به صورت رایگان عرضه خواهد شد. 

 

کوک گفت در طول ماه اکتبر شرکت اپل 700 میلیون دستگاه ios فروخته است و به دنبال اَن ios 7 به سرعت معروف ترین سیستم عامل دنیا خواهد شد.

«کرگ فدریگ» بر روی صحنه اَمد و در مورد برنامه «سیری» صحبت کرد و گفت در ورژن جدید می توانید برای این برنامه صدای مرد را انتخاب کنید.

ios 7 از تاریخ 18 سپتامبر برای iphone 4 به بالا، ipad 2 به بالا، مینی ای پ و نسل پنجم ایپاد های تاچ به صورت مجانی منتشر خواهد شد.

iphone 5C

«فیل شیلر» بر روی صحنه اَمد و در مورد طراحی دو ایفون جدید صحبت کرد اینطور که معلوم است iphone 5C در رنگ های سبز، زرد، اَبی، سفید و قرمز عرضه خواهد شد. این گوشی صفحه 4 اینچی لمسی رتینا خواهد داشت.

در مورد سخت افزایر نیز 5C دقیقا همانند 5 است.

ورژن 16 گیگابایت این موبایل هوشمند 99 دلار و 32 گیگابایتی اَن 199 دلار قیمت دارد.

iphone 5S

«اَیفون 5S» نیز در رنگ های مشکی، طلایی، نقره ای عرضه خواهد شد و از چیپ A7 با معماری 64 BIT بهره می برد.

این موبایل هوشمند بسیار پیشرفته تر از 5 خواهد بود از اسکرین اثر انگشت نیز بهره می برد.پردازنده جدید  اسمارت فون  A7 خواهد بود که از زمان اولین «اَیفون» 40 برابر سریع تر و گرافیک اَن 56 برابر سریع تر خواهد بود. با توجه به اعلانات سازنده «اینفینیتی بلید 3» در مقابل گوشی قبلی 5 برابر سریع تر و بهتر اجرا خواهد شد.

5S در مدل های 64،32،16 گیگابایتی عرضه خواهد شد که به ترتیب 399،299،199 دلار قیمت دارد. پیش فروش این گوشی هوشمند از امروز شروع خواهد شد و 20 سپتامبر در دسترس قرار خواهد گرفت.

در جریان کنفرانس از «اینفینیتی بلید 3» نیز رونمایی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.